UEFA Avrupa Ligi D Grubu ikinci haftasında ağırladığı Olympiakos’a 3-0 yenilen Fenerbahçe’nin teknik direktörü Vitor Pereira, yaptıkları basit hataları rakibin değerlendirdiğini, kendilerinin ise yakalanan fırsatları kullanamadıklarını söyledi.
UEFA Avrupa Ligi D Grubu ikinci haftasında ağırladığı Olympiakos’a 3-0 yenilen Fenerbahçe’nin teknik direktörü Vitor Pereira, yaptıkları basit hataları rakibin değerlendirdiğini, kendilerinin ise yakalanan fırsatları kullanamadıklarını söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle