Spor Toto Süper Lig’in 13. haftasındaki derbide deplasmanda Galatasaray’ı 2-1 yenen Fenerbahçe’nin teknik direktörü Vitor Pereira, geriye düştükleri ve 10 kişi kaldıkları bir maçı kazanmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.
Spor Toto Süper Lig’in 13. haftasındaki derbide deplasmanda Galatasaray’ı 2-1 yenen Fenerbahçe’nin teknik direktörü Vitor Pereira, geriye düştükleri ve 10 kişi kaldıkları bir maçı kazanmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle