Süper Lig’in 9. haftasında deplasmanda Trabzonspor’a 3-1 yenilen Fenerbahçe’nin teknik direktörü Vitor Pereira, “Kazanmak için çok çalıştık, maalesef mümkün olmadı. Savaşmaya devam edeceğiz. Puanları telafi edeceğiz.” dedi.
Süper Lig’in 9. haftasında deplasmanda Trabzonspor’a 3-1 yenilen Fenerbahçe’nin teknik direktörü Vitor Pereira, “Kazanmak için çok çalıştık, maalesef mümkün olmadı. Savaşmaya devam edeceğiz. Puanları telafi edeceğiz.” dedi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle