Göztepe ile berabere kaldıkları maçın ardından konuşan Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, “Haftada bir maç oynasaydık işler daha kolay olurdu. Ligde oynanacak çok maç var” diye konuştu.
Göztepe ile berabere kaldıkları maçın ardından konuşan Fenerbahçe Teknik Direktörü Vitor Pereira, “Haftada bir maç oynasaydık işler daha kolay olurdu. Ligde oynanacak çok maç var” diye konuştu.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle