Sivasspor Teknik Direktörü Servet Çetin, Artvin Hopaspor maçının ardından yaptığı açıklamada, “İyi bir maç oldu. Net bir skorla maçı kazandık. Bize ve oyuncularımıza moral oldu. Fazla forma şansı bulamayanlara da şans oldu.” dedi.
Sivasspor Teknik Direktörü Servet Çetin, Artvin Hopaspor maçının ardından yaptığı açıklamada, “İyi bir maç oldu. Net bir skorla maçı kazandık. Bize ve oyuncularımıza moral oldu. Fazla forma şansı bulamayanlara da şans oldu.” dedi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle