Süper Lig’de 2020-2021 sezonunun ilk yarısında hakemler, 95 kez penaltı noktasını işaret etti. En fazla penaltı kazanan takım Çaykur Rizespor olurken, Antalyaspor ve Kasımpaşa birer penaltı kullandı.
Süper Lig’de 2020-2021 sezonunun ilk yarısında hakemler, 95 kez penaltı noktasını işaret etti. En fazla penaltı kazanan takım Çaykur Rizespor olurken, Antalyaspor ve Kasımpaşa birer penaltı kullandı.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle