Demir Grup Sivasspor’da orta saha oyuncusu Dia Saba, Spor Toto Süper Lig’de 7 Kasım Pazartesi günü karşılaşacakları Fenerbahçe’nin çok iyi bir takım olduğunu, İstanbul’a takım olarak ellerinden gelenin en iyisini yapmak için gideceklerini bildirdi.
Demir Grup Sivasspor’da orta saha oyuncusu Dia Saba, Spor Toto Süper Lig’de 7 Kasım Pazartesi günü karşılaşacakları Fenerbahçe’nin çok iyi bir takım olduğunu, İstanbul’a takım olarak ellerinden gelenin en iyisini yapmak için gideceklerini bildirdi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle