Demir Grup Sivasspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Spor Toto Süper Lig’in 23. haftasında sahalarında Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldıkları maça ilişkin, “İkinci yarı oynadığımız oyunla maçın galibi olmamız gerekiyordu.” dedi.
Demir Grup Sivasspor Teknik Direktörü Rıza Çalımbay, Spor Toto Süper Lig’in 23. haftasında sahalarında Fenerbahçe ile 1-1 berabere kaldıkları maça ilişkin, “İkinci yarı oynadığımız oyunla maçın galibi olmamız gerekiyordu.” dedi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle