MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Ömer Erdoğan, Spor Toto Süper Lig’in 7. haftasında Demir Grup Sivasspor’la oynayacakları maçı kazanarak, ilk galibiyeti alıp çıkışa geçmek istediklerini söyledi.
MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Ömer Erdoğan, Spor Toto Süper Lig’in 7. haftasında Demir Grup Sivasspor’la oynayacakları maçı kazanarak, ilk galibiyeti alıp çıkışa geçmek istediklerini söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle