Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında, Trabzonspor deplasmanından mağlup ayrılan Atakaş Hatayspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan, “2 tane verilmeyen penaltımız var. Herkese eşit olsun. Biz de mücadele içindeyiz. Bir camiayı temsil ediyoruz.” dedi.
Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında, Trabzonspor deplasmanından mağlup ayrılan Atakaş Hatayspor Teknik Direktörü Ömer Erdoğan, “2 tane verilmeyen penaltımız var. Herkese eşit olsun. Biz de mücadele içindeyiz. Bir camiayı temsil ediyoruz.” dedi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle