TFF Başkanı Nihat Özdemir’in 2010-2011 sezonuyla ilgili yaptığı açıklamalar Fenerbahçelileri kızdırdı. “Bu ülkede 9 yıldır şike yok” diyen Özdemir, 2010-2011’de şike yapıldığını söylemiş oldu.
TFF Başkanı Nihat Özdemir’in 2010-2011 sezonuyla ilgili yaptığı açıklamalar Fenerbahçelileri kızdırdı. “Bu ülkede 9 yıldır şike yok” diyen Özdemir, 2010-2011’de şike yapıldığını söylemiş oldu.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle