Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, Süper Lig’de deplasmanda oynadıkları Fenerbahçe derbisinden önce ve sonra yaşananlarla ilgili sarı-lacivertli kulübün başkanı Ali Koç’a tepki gösterdi.
Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, Süper Lig’de deplasmanda oynadıkları Fenerbahçe derbisinden önce ve sonra yaşananlarla ilgili sarı-lacivertli kulübün başkanı Ali Koç’a tepki gösterdi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle