MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca, Süper Lig’e yükselen sarı-lacivertli takımın hedefinin her zaman zirveler olduğunu ve bu hedef doğrultusunda takım kurduklarını söyledi.
MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca, Süper Lig’e yükselen sarı-lacivertli takımın hedefinin her zaman zirveler olduğunu ve bu hedef doğrultusunda takım kurduklarını söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle