A Milli Takımın teknik direktörü Stefan Kuntz, Norveç maçında oyuncuların iyi mücadele ettiğini ancak sahadan beraberlikle ayrıldıklarını söyledi. “Ekibimizin öz güveni en yüksek durumda değil ama genel olarak çıkardıkları işlerden memnunum” dedi.
A Milli Takımın teknik direktörü Stefan Kuntz, Norveç maçında oyuncuların iyi mücadele ettiğini ancak sahadan beraberlikle ayrıldıklarını söyledi. “Ekibimizin öz güveni en yüksek durumda değil ama genel olarak çıkardıkları işlerden memnunum” dedi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle