Arjantin Ligi’nin 19. haftasında evinde Gimnasia La Plata’ya 1-0 mağlup olan Boca Juniors’ta karşılaşma sonrası ilginç anlara sahne oldu. Kulüp ikinci başkanı Riquelme, futbolcuları takım otobüsünden indirip sert bir konuşma yaptı.
Arjantin Ligi’nin 19. haftasında evinde Gimnasia La Plata’ya 1-0 mağlup olan Boca Juniors’ta karşılaşma sonrası ilginç anlara sahne oldu. Kulüp ikinci başkanı Riquelme, futbolcuları takım otobüsünden indirip sert bir konuşma yaptı.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle