UEFA Avrupa Konferans Ligi D Grubu’nun 4. haftasında Beşiktaş’ı deplasmanda 2-1 mağlup eden Norveç ekibi Bodo/Glimt’te teknik direktör Kjetil Knutsen, kazandıkları için mutlu olduklarını söyledi.
UEFA Avrupa Konferans Ligi D Grubu’nun 4. haftasında Beşiktaş’ı deplasmanda 2-1 mağlup eden Norveç ekibi Bodo/Glimt’te teknik direktör Kjetil Knutsen, kazandıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle