Kayserispor Kulübü Basın Sözcüsü Samet Koç, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde 6 Nisan Perşembe günü deplasmanda karşılaşacakları Fenerbahçe’yi yenerek yarı finale çıkacaklarına inandığını söyledi.
Kayserispor Kulübü Basın Sözcüsü Samet Koç, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek finalinde 6 Nisan Perşembe günü deplasmanda karşılaşacakları Fenerbahçe’yi yenerek yarı finale çıkacaklarına inandığını söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle