Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında yarın deplasmanda Trabzonspor ile karşılaşacak Bitexen Giresunspor’un teknik direktörü Hakan Keleş, deplasmandan kazanarak dönmek istediklerini belirtti.
Spor Toto Süper Lig’in 17. haftasında yarın deplasmanda Trabzonspor ile karşılaşacak Bitexen Giresunspor’un teknik direktörü Hakan Keleş, deplasmandan kazanarak dönmek istediklerini belirtti.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle