Beşiktaş’ın eski başkanlarından Fikret Orman, siyah-beyazlı kulübün 2019 yılı olağan idari ve mali genel kurulu ile ilgili açıklama yaptı.
Beşiktaş’ın eski başkanlarından Fikret Orman, siyah-beyazlı kulübün 2019 yılı olağan idari ve mali genel kurulu ile ilgili açıklama yaptı.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle