Spor Toto Süper Lig’in 19. haftasında deplasmanda Adana Demirspor’a 3-1 yenilen MKE Ankaragücü’nde kulüp başkanı Faruk Koca, “Bugün Ankaragücü, geçen hafta Adana Demirspor’un uğradığı mağduriyete uğradı.” dedi.
Spor Toto Süper Lig’in 19. haftasında deplasmanda Adana Demirspor’a 3-1 yenilen MKE Ankaragücü’nde kulüp başkanı Faruk Koca, “Bugün Ankaragücü, geçen hafta Adana Demirspor’un uğradığı mağduriyete uğradı.” dedi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle