MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca, Spor Toto Süper Lig’de yarın deplasmanda Adana Demirspor, 18 Ocak’ta Ziraat Türkiye Kupası’nda sahalarında Beşiktaş ile oynayacakları maçları hasarsız atlatacaklarına inandığını söyledi.
MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı Faruk Koca, Spor Toto Süper Lig’de yarın deplasmanda Adana Demirspor, 18 Ocak’ta Ziraat Türkiye Kupası’nda sahalarında Beşiktaş ile oynayacakları maçları hasarsız atlatacaklarına inandığını söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle