Spor Toto Süper Lig’in 20. haftasında konuk olduğu Yukatel Kayserispor’u 2-0 yenen Beşiktaş’ta kulüp asbaşkanı Emre Kocadağ, galip geldikleri için mutlu olduklarını söyledi.
Spor Toto Süper Lig’in 20. haftasında konuk olduğu Yukatel Kayserispor’u 2-0 yenen Beşiktaş’ta kulüp asbaşkanı Emre Kocadağ, galip geldikleri için mutlu olduklarını söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle