Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı Emre Kocadağ, Fenerbahçe’yi deplasmanda 4-3 yendikleri için mutlu olduğunu söyledi.
Beşiktaş Kulübü Asbaşkanı Emre Kocadağ, Fenerbahçe’yi deplasmanda 4-3 yendikleri için mutlu olduğunu söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle