İşitme Engelliler Dünya Badminton Şampiyonası’nda gümüş madalya kazanan milli sporcu Furkan Büyükgöze, iki yıl sonra Japonya’da düzenlenecek Deaflimpik Oyunları’nda altın madalya kazanmak için çok çalışacağını söyledi.
İşitme Engelliler Dünya Badminton Şampiyonası’nda gümüş madalya kazanan milli sporcu Furkan Büyükgöze, iki yıl sonra Japonya’da düzenlenecek Deaflimpik Oyunları’nda altın madalya kazanmak için çok çalışacağını söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle