Altaş Denizlispor Başkanı Mehmet Uz, Ziraat Türkiye Kupası 5. turunda Galatasaray’ı eleyerek son 16’ya kaldıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Altaş Denizlispor Başkanı Mehmet Uz, Ziraat Türkiye Kupası 5. turunda Galatasaray’ı eleyerek son 16’ya kaldıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle