Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, siyah-beyazlıların Trendyol Süper Lig’in 2. haftasında Pendikspor ile oynadığı maçla ilgili olarak Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi’ye mektup gönderdi.
Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, siyah-beyazlıların Trendyol Süper Lig’in 2. haftasında Pendikspor ile oynadığı maçla ilgili olarak Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Büyükekşi’ye mektup gönderdi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle