Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi, Fenerbahçe ile pazar günü oynanacak derbide sarı-lacivertli rakiplerini yenerek siyah-beyazlı takımın da şampiyonluk yarışının içinde olduğunu göstermek istediklerini söyledi.
Beşiktaş Kulübü Başkanı Ahmet Nur Çebi, Fenerbahçe ile pazar günü oynanacak derbide sarı-lacivertli rakiplerini yenerek siyah-beyazlı takımın da şampiyonluk yarışının içinde olduğunu göstermek istediklerini söyledi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle