Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, kulübün sosyal medya hesabında açıklamalarda bulundu. Çebi, koronavirüs nedeniyle şu ana kadar 166 milyon TL kaybettiklerini belirtti.
Beşiktaş Başkanı Ahmet Nur Çebi, kulübün sosyal medya hesabında açıklamalarda bulundu. Çebi, koronavirüs nedeniyle şu ana kadar 166 milyon TL kaybettiklerini belirtti.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle