Süper Lig takımlarından Adana Demirspor’da futbolcular, Sağlık Bakanlığınca koronavirüsle mücadele için yürütülen aşılama kampanyasına, “Tedbirler ve aşıyla Kovid-19’u aşıyoruz” mesajıyla destek verdi.
Süper Lig takımlarından Adana Demirspor’da futbolcular, Sağlık Bakanlığınca koronavirüsle mücadele için yürütülen aşılama kampanyasına, “Tedbirler ve aşıyla Kovid-19’u aşıyoruz” mesajıyla destek verdi.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle