Beşiktaş ve Trabzonspor’da nisan ayında 9 aylık bilançoların açıklanması üzerine, G.Saray ve F.Bahçe’den de açıklama geldi. Buna göre; en büyük zarar 246 milyon TL ile siyah-beyazlılara ait.
Beşiktaş ve Trabzonspor’da nisan ayında 9 aylık bilançoların açıklanması üzerine, G.Saray ve F.Bahçe’den de açıklama geldi. Buna göre; en büyük zarar 246 milyon TL ile siyah-beyazlılara ait.
Süper Lig Maçlarını izle
Maç Özetleri izle
Dünya Kupası izle
Bedava Canlı Maç izle